Na prvom mjestu je razvoj lidera. 92% ispitanika navode kako coaching povećava samosvjesnost lidera i povećava njihov potencijal. Mnoge organizacije navode kako je coaching “otvorio liderski potencijal” kod njihovih zaposlenika. Na drugom mjestu je povećanje poslovne uspješnosti sudionika. Rezultat razvoja i osvještenosti uloge doprinosi većoj uspješnosti organizacije. Na trećem mjestu je uvođenje ne–direktivnog načina vođenja u kompaniji. Ovakav pristup utječe na promjenu odnosa između lidera i timova, promjenu kulture kompanije. Učenje ide iz propitivanja i istraživanja vlastitih potencijala. Da bi coaching proces bio uspješan jako je važno da: Organizacije budu upoznate s coaching procesom i njegovim mogućnostima Uprave i vlasnici kompanija podržavaju process i budu njegovi sponzori U process budu uključeni coach, coachee i prvi nadređeni coachee-u Komunikacija bude kontinuirana (između sudionika procesa coachinga; interna komunikacija u kompaniji koja promiće coaching) Coach bude kvalitetan i da se dobro uklapa u kompaniju U kompaniji bude jasno tko ide na coaching i zašto Da budu jasni ciljevi coachinga i da postoji jasna predodžba kako će željena promjena utjecati na organizaciju