Suvremena istraživanja na području psihologije osobnosti ukazuju nam pak da su kompetencije koje proizlaze iz karakteristika osobnosti najznačajniji prediktor ponašanja i uspjeha u nekoj aktivnosti.
Upravo su ovo bila ključna polazišta i prilikom nastanka Hogan testova osobnosti:
• HPI - Hoganov inventar osobnosti
• HDS - Hoganov razvojni test
• MVPI - Inventar motiva, vrijednosti i preferencija
Pri tome su se autori Joyce i Robert Hogan fokusirali na stjecanje uvida u jake i slabe strane neke osobe, kao i na tzv. „tamnu stranu osobnosti“ (osobine koje isplivaju u stresnim situacijama). Sve je ovo od krucijalne važnosti za učinkovito obavljanje određenog posla, kao i za predviđanje stila ponašanja budućem radnom okruženju, odnosno kako bi se neka osoba uklopila u određenu organizacijsku klimu i kulturu.
Što to razlikuje Hogan testove osobnosti od ostalih sličnih alata?
Prilikom konstrukcije testova autori su željeli zahvatiti što širu sliku o osobi, pa su svoj interes usmjerili i na njezin identitet i na reputaciju:
• ne zanima nas samo što ljudi kažu o samima sebi i kako doživljavaju sami sebe (identitet),
• zanima nas i što drugi ljudi misle o onima koji na pitanja odgovaraju na određen način (reputacija).
Važno je ostaviti dobar dojam, ali je još važnije da je on izgrađen na pravim temeljima!
Za testiranje Hoganovih alata javite se na kontakt@lq.hr .
Više o Hogan certifikaciji i izvještajima možete pročitati OVDJE.